Kaj je Growth Hacking?

Gre za izraz, s katerim označujemo inovativne strategije start-up podjetij, s katerimi dosežejo hitro rast kljub zelo omejenemu budgetu. Ker »hack« rasti pomeni, da majhna podjetja za seboj pustijo tudi uveljavljene stare mačke, se čedalje več podjetij, tudi takšnih z dolgoletno tradicijo, ozira po Growth Hacking metodah.

Prvo pravilo Growth Hackinga: »ROI«

»ROI« ali »return on investment« je količnik, ki nam pove, koliko prihodkov nam prinese vsak vložen evro. Če v svoje poslovanje vložimo 1000 EUR in zaslužimo 2000 EUR, je ROI 2. Vkolikor vložimo 300 EUR in zaslužimo 1200 EUR, je ROI 4, kar je kljub manjšim prihodkom bolje, saj je zaradi visoke dobičkonosnosti tveganje veliko manjše.

Večina podjetij ima neko osnovno strategijo tega računa: stroški materiala in delo na eni strani ter izdani računi na drugi strani. Oglaševanje pa je tisto področje, kjer se lahko zelo hitro zatakne – vložki so pogosto previsoki, rezultati pa premajhni. Growth Hacking strategija vas reši pred to pastjo tako, da vas spodbuja, da vložite čim manj sredstev, hkrati pa še vedno stremite po visokih zaslužkih. Tako je tveganje majhno, prihodki pa so lahko še vedno visoki: ROI lahko zraste v višave.

Pasti Growth Hackinga

Poplava predavanj in webinarjev s strani uspešnih ali kvazi uspešnih podjetnikov na sponzoriranih objavah na družabnih omrežjih nam pokaže, da si ogromno ljudi želi promovirati svoj posel po bližnjici – na seminarjih se želijo marketinga priučiti sami. To je gotovo lahko uspešno: na družabnih omrežjih in Googlu se lahko oglašuje z nekaj preprostimi kliki, napredne spletne aplikacije pa omogočajo, da si skoraj brez programiranja postavimo svojo spletno stran.

Zatakne pa se pri vsebinah: video in audio produkcija, fotografija ter grafični dizajn so veščine, za katere je poleg talenta potrebno tudi veliko znanja in izkušenj. Zato so omenjene storitve na trgu izjemno drage, kar lahko hitro zaustavi prizadevanja podjetij pri implementaciji načrtovane Growth Hacking metode.

Digitalna produkcija za 21. stoletje

Studio S z inovativno uporabo tehnologije in optimizacijo delovnega procesa ponuja daleč najnižje cene za digitalne vsebine na trgu, pri tem pa je kvaliteta končnih izdelkov pogosto celo boljša kot pri konkurenci. Delamo tako za velike korporacije, kot za majhna podjetja. Posvetimo se vašemu poslu in vam pomagamo najti optimalno rešitev za izpolnitev vaših načrtov. Video lahko pod našim mentorstvom posnamete sami in nam ga zaupate zgolj v montažo, lahko pa ga v celoti posnamemo mi. V kolikor vas zanima najem fotografa, grafične animacije ali pa animirani video, smo pripravili izjemno ugodne komplete storitev, s katerimi bo vaša blagovna znamka zadihala s polnimi pljuči.

Večino marketinških trikov se lahko vsaj v osnovah naučimo dovolj, da testiramo svojo podjetniško idejo v praksi. Montaža video posnetkov in grafično oblikovanje pa sta veščini, pri katerih skoraj vedno potrebujemo najeti strokovnjake.

Posnetki s telefonov se približujejo prvovrstnim filmskim kameram