Trije koraki do viralnega oglasa
Kaj je viralno?
Vsi bi radi naredili oglas, ki se širi kar sam od sebe. To je nedvomo izjemno težek podvig in tudi najbolj izkušeni mojstri včasih ne dosežejo zastavljnih ciljev svoje kampanje. Vseeno pa to ne pomeni, da moramo vreči puško v koruzo – obstaja nekaj pravil, ki preverjeno delujejo.
Pogled vase in v svojo okolico
Viralne objave so tiste, ki v ljudeh sprožijo identifikacijo na nek nov, duhovit, specifičen način, ki jih spodbudi, da to identifikacijo delijo z drugimi v svoji okolici.
Izberite ciljno skupino in se potopite v njihov svet
Vsak izdelek ali storitev ima neko določeno ciljno skupino. Teflonsko ponev višjega ranga bo verjetno kupil nekdo, ki rad kuha. Pohištvo za dnevno sobo morda kupuje mlada družina, ki se je preselila iz stanovanja v hišo. Najstniško revijo bodo, če bo njihovim otrokom zanimiva, kupili njihovi starši. Cilj vodenja družabnih omrežij za revijo Pil je tako interes najstnikov. Oglaševalec se mora poglobiti v njihov svet in ustvariti objave, ki izhajajo iz njihovega življenja.
Primer uspešne objave za revijo PIL, ki je dosegla preko 60.000 ljudi brez »boosta«.
Poiščite zanimive skrite detajle
Objave, ki so preveč očitne in samoumevne, izpadejo kot stokrat slišan vic: nikogar ne zainteresirajo. »Joj, spet ta šola,« pri najstnikih ne bo delovalo, saj je objava preveč splošna. Hkrati pa se moramo paziti preveč specifičnih objav, saj se v tem primeru z njimi nihče ne identificira. »Čestitke prvakom svetovnega mladinskega šahovskega turnija!« tudi ne bi delovalo, saj takšna tekmovanja spremlja zgolj zanemarljiv procent najstnikov. Recept je torej, da moramo poiskati »zanimive skrite detajle,« ki pa so hkrati dovolj univerzalni, da uporabnike družabnih omrežij navdahnejo, da se povežejo s svojimi (v tem primeru) vrstniki.
Čeprav sta papigi simpatični, objava ne sproži identifikacije, niti ne pokaže kakšnega zanimivega skritega detajla. Objava ni bila uspešna.
Objava je »prepoznala« skriti detajl v življenju najstnikov, kar jih je motiviralo, da so objavo delili s prijatelji. Objava je bila zelo uspešna.